اخوان، بهاره و حمیدرضا نعمتی (1399)، "حقوق شهروندی و تقابل دو محور گفتمانی اسلام و غرب در بحران کرونا"، پژوهشنامه حقوق بشری، سال ششم ، پائیز 1399، شماره 2 ؛
آیت اللهی، حمیدرضا(1399)،"چالش های فلسفی درباره ی بحران کرونا" ، تهران: انتشارات پژوهشگاه فضای مجازی و انتشارات دانشگاه امام صادق؛
جان پرور، محسن و ریحانه صالح آبادی،(1399)،"تاثیرات ژئوپولوتیکی شیوع کرونا"، فصل نامه ی پژوهش های راهبردی سیاست ، دوره ی نهم ، شماره ی 33؛
چیت ساز، محمدجواد،(1399)،"کرونا و دین داری:چالش ها و تحلیل ها"،فصلنامه ی علمی –تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی،شماره ی دوّم، ویژه نامه ی پیامدهای شیوع ویروس کرونا،کووید-19.
حقیقت، سید صادق،(1399)،" کرونا و سیاست : دنیا از جهانی شدن آمریکائی عبور می کند»، پژوهشکده ی اندیشه ی دینی معاصر، قابل دسترس در : http://andishedini.com/showdata.aspx?dataid=26824&siteid=1
خلیلی ، محسن،(1399)، "برساختن گمینشافت مجازی در روزگار کرونا"، فصلنامه ی پژوهش های راهبردی سیاست، دوره ی نهم ، شماره ی 33؛
رومی ، فرشاد و احسان کاظمی،(1399)،"کرونا ویروس ، متغییری نوین در تحلیل کلان تحولات سیاسی و بین المللی"،فصلنامه ی پژوهش های راهبردی سیاست، دوره ی نهم ، شماره ی 33؛
کشتگر، علی، (1399)،"آیا بشر به این فاجعه نیاز داشت؟"، ماهنامه میهن، شماره ی 33
گیدنز،آنتونی،(1386)،"جامعه شناسی"، ترجمه ی منوچهر صبوری ، تهران: نشر نی ؛
محمدی ، حمدالله و فاطمه زیباکلام ، (1393)،" نقد سیاست های نئولیبرالیسم برای ایجاد هویت های نوین در دانشگاه ها"، فصلنامه مطالعات ملّی، سال پانزدهم، شماره ی 1؛
Beauchamp, T , Children J.(2013),”Principle of Biomedical Ethics ,USA: Oxford University Press
Giroux , Henry ,(2008), The Politics of Educational Theory, Social Text, No. 5, PP 87-107
Giroux, Henry & Giroux Susan (2004), The Back Higher Education McMillan Palgrave
Hall, Stuart (2012); the Neo-Liberal Revolution, In: Rutherford, Jonathon & Davison, Sally (Ed); the Neoliberal Crisis, Sounding Press.
Hameiri, S., & Jones, L, (2016), “Rising Powers and State Transformation: The Case of China”, European Journal of International Relations, Vol. 22, No. 1.
Harvey, David (2005); a Brief History of Neo- Liberalism, Oxford University Press
Hooks, Bell (2000); where we stand: Class Matters, New York, Routledge