ایزدی، فواد (1389)، «اسلام هراسی ؛ پس از 11 سپتامبر، علل، روند ها و راه حل»، مجموعه مقالات همایش اسلام هراسی پس از 11 سپتامبر، علل روندها و راه حل، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
توسلی، مجید واسماعیلی، بشیر (1392)، «بررسی جایگاه سینمای هالیوود در دیپلماسی رسانه ای آمریکا، بازنمایی؛ هژمونی فرهنگی و پیشبرد اهداف سیاست خارجی»، فصلنامه تحقیقات سیاسی و بینالمللی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، شماره شانزدهم، 141-117.
حسینی، پیرنجم الدین؛ مرندی، سیدمحمد و عادلی، محمدرضا (1389)، «گفتمان شرق شناسانه در بازنمایی های رسانه ای غرب از ایران»، تحقیقات فرهنگی، شماره 10، صص 100-83.
خرازیآذر، رها (1387)، رویکرد پسامدرنیسم به دیپلماسی رسانهای، تهران: پژوهشکده تحقیقات استراتژیک.
خرازیآذر، رها (1394)، «درک مفهوم دیپلماسی رسانهای: رسانهها به مثابه بازیگران نوین دیپلماتیک»، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، دوره 11، شماره 32، پاییز ، صص 135-117.
دارابی، علی(1391)، درآمدی بر جامعه شناسی ارتباطات، فرهنگ و رسانه، چاپ پنجم، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
دارابی، علی(1395)، آینده پژوهی انقلاب اسلامی؛ بیم و امیدها، چاپ دوم، تهران: انتشارات امیر کبیر.
طاهریان، مریم (1388)، «نقش رسانههای مختلف در انتخابات»، مجموعه مقالات رسانه و مشارکت سیاسی، تهران: پژوهشکده تحقیقات استراتژیک مرکز تشخیص مصلحت نظام.
قوام، سید عبداالعلی و اسماعیلی، بشیر(1393)، «سیاست خارجی، هالیوود و جریان بازنمایی خاورمیانه پس از یازده سپتامبر»، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی ، دوره 10، شماره 29، زمستان، صص 138-115.
کاستلز، مانوئل (1380)، عصر اطلاعات؛ جامعه شبکهای، ترجمه حسین چاووشیان، تهران: انتشارات طرح نو.
کیمیایی، رضا ؛ خرازی آذر، زهرا و سلطانیفر، محمد(1394)، «روشهای اطلاع رسانی در شرایط تحریم بینالمللی»، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، دوره 11، شماره 30 ، بهار 1394، صص 92-53.
گیویان، عبدالله و محمد سرویزرگر (1388)، «بازنمایی ایران در سینمای هالیوود»، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، دوره دوم، شماره 8، صص 177-147.
محمدی، نرگس(1391)، «هالیوودی ها درباره اسلام چه میگویند»، گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، شماره : ۱۳۹۱۰۱۲۹۰۰۰۷۴۲ ، 16 اردیبهشت ماه.
Ebo, E. (1996), "Media Diplomacy and Foreign Policy: Toward a Theoretical Frameworks", In: A. Malek (ed.), News Media and Foreign Relations, New York, Routledge.
Gilboa, E. (1998), "Media Diplomacy: Conceptual Divergence and Application", Hansard International Journal of Press.
Gilboa, E. (2002), "Global Communication and Foreign Policy", Journal of Communication.
Hindell, K (1995), "The Influence of The Media on Foreign Policy" International Relations.
Prasad, Rama (2002), "Communication and Foreign Policy", Journal of Communication, Dec.
Shaheen, J. (2003), Reel bad Arabs: How Hollywood Vilifies a People, London: Sage Publication.
Taylor, P.M. (1997), Global Communicatio, International Affairs and The Media Since 1945, New York, Routledge.
Wasko, J. (2003), How Hollywood Works, London: Sage Publication.