اسپریگنز، توماس (1365)، فهم نظریههای سیاسی، ترجمه فرهنگ رجایی. تهران: انتشارات آگاه
اسحاقی، سیدحسین (1383)، «آزادی عقیده در اسلام»، رواق اندیشه، شماره 29، از 37 تا 58
افتخاری و راجی(1396)، «بازاریابی سیاسی صدور انقلاب اسلامی»، فصلنامه پژوهشنامه انقلاب اسلامی، شماره 22، 1396.
آقازاده، هاشم و طهماسبی آقبلاغی، داریوش و ابدالی، علی (1395)، «بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی»، فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 61، از 13 تا 26
برزگر، ابراهیم (1383)، «مسئله فلسطین در اندیشه اسلام معاصر و روش جستاری اسپریگنز»، پژوهش حقوق و سیاست، شماره 12، 1383.
برزگر، ابراهیم (1388)، روانشناسی سیاسی. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت)، مرکز تحقیق و توسعة علوم انسانی
برزگر، ابراهیم (1389)، «ساختار فهم اندیشه سیاسی اسلام»، دانش سیاسی، شماره 2، از 43 تا 72
برزگر، ابراهیم (1393)، آزادی در الگوی سه گانه اسلام. تهران: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، انتشارات الگوی پیشرفت
پایگاه نورمگز www.noormags.ir
جنیفر، لیز- مارشمنت (1394)، بازی بازاریابی سیاسی. تهران: سیته
حاتمی، محمدرضا؛ شمالی، محمدعلی (1388)، «نظریه اخلاق مبتنی بر نیازها»، فصلنامه معرفت اخلاقی، شماره 1، از 47 تا 66.
حسنی بافرانی، طلعت (1389)، «ماهیت انسان و نیازهای متعالی او از دیدگاه ویکتور فرانکل»، روانشناسی و دین، شماره 12، از 5 تا 32
خمینی، روحالله (1368)، صحیفه نور، تهران: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی
خیری، بهرام؛ قلیپورسنگلجی، پویا (1391)، «بازاریابی سیاسی، مفهوم، اهداف، ابزارها»، فصلنامه راهبرد دانشگاه تهران، شماره 8 ، از 99 تا 120.
دهقانی فیروزآبادی، سیدجلال و رادفر، فیروزه (1389)، الگوهای صدور انقلاب در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران .تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق (ع).
رحیمینیک، اعظم (1374)، تئوریهای نیاز و انگیزش .تهران، دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران.
زارعی، عظیم و شرفی، وحید و بهمنی، مهسا (1395)، «بازاریابی سیاسی و رسانههای اجتماعی بر انتخابات کاندیداها در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی»، فصلنامه پژوهشنامه علوم سیاسی، شماره 44، از 97 تا 124
ساعتچی، محمود (1388)، نظریهپردازان و نظریهها در روانشناسی و مدیریت. تهران: جنگل. جاودانه.
شومیکر، پاملاجی (1387)، نظریهسازی در علوم اجتماعی، ترجمه محمد عبداللهی. تهران: انتشارات جامعهشناسان
صدر، محمدباقر (1359)، خلافت انسان و گواهی پیامبر، ترجمه جمال موسوی. تهران: نشر روزیه
طباطبائی، سیدمحمدحسین (1374)، تفسیرالمیزان، ترجمه سید محمدباقر موسوی همدانی. قم: دفتر انتشارات اسلامی
فیض، علیرضا(1380)، گفتگو، متین، شماره 10، بهار 1380
قرضاوی، یوسف (2001م)، مدخل لمعرفة الاسلام.قاهره، مکتبة وهبه
کاستلز، مانوئل(1396)،
قدرت ارتباطات، ترجمه حسین بصیریان جهرمی. تهران:
علمی فرهنگی
کوالینا، ووسیچ؛ فالکوفسکی، آندرژه؛ نیومن، بروس. آی (1393)، بازاریابی سیاسی - مبانی نظری و راهبردی، ترجمه حمیدرضا عسگری دهآبادی و شهاب طلایی شکری. تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
لیز- مارشمنت، جنیف (1394)، بازی بازاریابی سیاسی، ترجمه دکتر رسول بابایی. تهران: انتشارات سیته
محمدی یدک، علی (1391)، «طبقهبندی گرایشها و سبکهای تفسیری شیعه»، هفت آسمان، شماره 53، از 29 تا 52
محمدیاصل، عباس (1388)، نظریههای جامعهشناسی. تهران: انتشارات جامعه شناسان
محمدیان، محمود و شمسی، جعفر (1388)، مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات سیاسی در غرب. تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
مصباح یزدی، محمدتقی (1388)، احتیاط، اصل روششناسی دین پژوهی، دوفصلنامه پژوهش، شماره 1، بهار
مطهری، مرتضی (1357)، انسان و ایمان، تهران، صدرا
مقدمی، صابر؛ خورشیدی، غلامحسین (1382)، «تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی»، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 28، از 141 تا 164.
یوسفیرامندی، رسول (1395)، بازاریابی سیاسی و مدیریت رفتار رأیدهنده. مشهد: مرندیز، دانشگاه سیستان و بلوچستان و مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور.
Cwalina, W., Falkowski, A., & Newman, B. I. (2011). Political Marketing: Theoretical and Strategic Foundations: Theoretical and Strategic Foundations. Routledge.